Uvjeti poslovanja
Opći uvjeti internetske trgovine sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Internetska trgovina www.singa-h.hr u vlasništvu je tvrtke Singa H d.o.o., Petrovinska 4, 10410 Velika Gorica , koja također upravlja internetskom trgovinom (u daljnjem tekstu prodavatelj).
Nakon registracije u internetskoj trgovini www.singa-h.hr, posjetitelj dobiva korisničko ime koje je isto kao i njegova adresa e-pošte i lozinka. Korisničko ime i lozinka korisnika nedvosmisleno se određuju i povezuju s unesenim podacima. Registracijom posjetitelj postaje korisnik i stječe pravo kupnje. Ako korisnik u bilo kojem trenutku kasnije želi promijeniti adresu e-pošte, mora poslati zahtjev na info@singa-h.hr.
Opći uvjeti uključuju objašnjenje rada internetske trgovine www.singa-h.hr, korisničkih prava i poslovnog odnosa između prodavatelja i korisnika, odnosno kupca.
Ponuda u internetskoj trgovini
Ponuda u internetskoj trgovini namijenjena je fizičkim osobama. Ponuda je predstavljena na hrvatskom jeziku i namijenjena je prodaji u Republici Hrvatskoj. Zbog prirode prodajnog kanala, ponuda se često mijenja i ažurira. Naručivanje je moguće 24 sata dnevno, 365 dana u godini.
Prodavatelj ulaže sve napore kako bi osigurao da podaci objavljeni na stranicama budu ažurni i točni. Ipak, može doći do pogreške u navedenim informacijama, što također može utjecati na odluke o kupnji. U tom ćemo vas slučaju obavijestiti i pokušati riješiti problem na obostrano zadovoljstvo.
Iako se prodavatelj trudi prikazati točne fotografije ponuđenih artikala, sve fotografije treba shvatiti kao simbolične. Elementi i boje na fotografijama mogu se razlikovati od stvarnih i ne garantiraju svojstva proizvoda.
Informacije o cijenama i dokumentacija
Sve navedene cijene proizvoda izražene su u eurima (EUR) i u njima je uračunat PDV. Cijene su prikazane kao redovne i posebne s prikazanom uštedom. Cijene vrijede u trenutku slanja narudžbe i uvjetima u vezi s načina plaćanja i načina dostave.
Kupoprodajni ugovor između prodavatelja i kupca zaključuje se u trenutku kada kupac potvrdi narudžbu (kupac dobiva elektroničku poruku o statusu narudžbe). Od tog trenutka, sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i primjenjuju se na prodavatelja i na kupca.
Ako je proizvod na zalihi i narudžba je poslana i plaćena do 13. sati, obično otpremamo isti radni dan. Za narudžbe zaprimljene nakon 13. sati isporučuju se sljedeći radni dan. Nije moguće poslati narudžbu za proizvode koji nisu na zalihi.
Prodavatelj izdaje kupcu elektronički račun s naručenim artiklima na njegovu e-adresu. Kupac je dužan provjeriti točnost podataka na računu i obavijestiti prodavatelja o svim pogreškama u roku od osam dana od primitka. Naknadni prigovori u vezi s ispravnošću izdanih računa ne uzimaju se u obzir.
Zaključene narudžbe, ugovori i računi arhiviraju se u sjedištu davatelja usluge.
Zamjene, reklamacije i povrat proizvoda i prigovori
Povrat robe moguć je u roku od 14 dana od dana kupnje putem Singa-h Internet prodavaonice ne navodeći za to razlog, sukladno članku 72. Zakona o zaštiti potrošača (NN br. 41/14) i to putem elektronske pošte info@singa-h.hr. U slučaju odustajanja jedini trošak koji snosi kupac je trošak povrata robe. Roba se mora vratiti prodavatelju najkasnije u roku od 30 dana od dostavljene obavijesti o odustajanju od ugovora (kupnje).
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN br. 41/14, članak 10.) tvrtka Singa-h d.o.o. se obvezuje zaprimiti pismeni prigovor korisnika na isporučene artikle i usluge te na isti odgovoriti pismeno u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Prigovor na kvalitetu artikala i usluga Singa H korisnici mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu: info@singa-h.hr.
Tvrtka Singa H se obvezuje dati odgovor na prigovor u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
Korisnik treba uz prigovor dostaviti podatke za dostavu odgovora: Ime, prezime i adresu.
Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati prodavatelju te nas obavijestite na info@singa-h.hr. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.
Kupac mora robu vratiti neoštećenu i u istoj količini, osim ako je roba uništena, oštećena, izgubljena ili se njena količina smanjila, a da kupac nije kriv.
Kupac ne smije nesmetano koristiti artikle sve dok ne odustane od ugovora, može ju pregledati i testirati u mjeri koja je strogo potrebna za utvrđivanje činjenica. Vraćeni artikli koji odstupaju od gore navedenog smatraju se upotrebljenima, što znači da kupac time gubi pravo na odustajanje od ugovora.
Povrat novca izvršit će se što je prije moguće, a najkasnije 15 dana nakon primitka obavijesti o odustajanju. Kako bi se osigurala sigurnost, točnost i pravodobnost povrata te osigurala evidencija o plaćanjima, povrat uplate kupcu vrši se isključivo prijenosom na njegov transakcijski račun. Povrat gotovine nije moguć! Povrat sredstava za proizvode koji su plaćeni kreditnom karticom vrši se isključivo prijenosom sredstava na kreditnu karticu kojom je kupnja izvršena.
Jamstvo
Proizvodi imaju jamstvo ako je tako navedeno u opisu artikla. Ostvarenje jamstva moguće je uz jamstveni list i predočenje računa.
Prilikom ostvarivanja prava na jamstvo potrebno je uz neispravan proizvod priložiti sav potreban pribor koji je s robom, kao njen pripadak, dobiven pri kupovini iste (ostali pribor koji dolazi uz kupljenu robu) te kopiju računa koji je obavezan za ostvarivanje jamstva a kojim se potvrđuje kupnja. Uz to je poželjno navesti detaljan opis problema kako bi se olakšala provjera samoga proizvoda. Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu Singa H neće preuzeti, već će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku.
Jamstvo ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale:
-
transportom nakon isporuke
-
nepravilnom montažom i/ili nestručnim rukovanjem
-
neprimjerenom radnom okolinom
-
neispravnim električnim instalacijama, prenaponom ili strujnim udarom, višom silom (potres, poplava, udar groma)
-
zbog rabljenosti samog artikla (vidljiva oštećenja od mogućih udaraca, ispadanja, itd.)
-
ukoliko prodavatelj utvrdi da je artikl korišten preko njegovih mogućnosti
Ako nema informacija o jamstvu, proizvod nema jamstvo ili podaci trenutno nisu dostupni. U tom slučaju kupac se može obratiti prodavatelju koji će mu pružiti dodatne informacije.
Zaštita osobnih podataka i politika privatnosti
Prodavatelj poštuje privatnost korisnika i obvezuje se na zaštitu osobnih podataka korisnika internetske trgovine. Singa H d.o.o. se obvezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, tako da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje ugovora; redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Singa H d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Korisnik/kupac je također odgovoran za zaštitu osobnih podataka osiguravajući sigurnost svog korisničkog imena i lozinke te odgovarajuću softversku (antivirusnu) zaštitu svog računala.
Komunikacija
Prodavatelj će kontaktirati korisnika putem sredstava za komunikaciju na daljinu samo ako se korisnik izričito ne protivi. Pošaljite svoje komentare na info@singa.s-h.hr.
Oglasne e-adrese sadržavat će sljedeće komponente:
-
bit će jasno i nedvosmisleno označeni kao reklamne poruke,
-
pošiljatelj će biti jasno vidljiv,
-
razne kampanje, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve. Uvjeti za sudjelovanje u njima također će biti jasno definirani,
-
način odjave od primanja reklamnih poruka bit će jasno predstavljen,
-
korisnikova želja da ne prima reklamne poruke prodavatelj će izričito poštovati.
Mišljenja / komentari korisnika
Mišljenja ili komentari korisnika/kupaca i recenzije artikala koje su napisali kupci dio su funkcionalnosti trgovine i društvenih mreža povezanih s trgovinom, a koji su namijenjeni zajednici korisnika. Prodavatelj omogućuje da mišljenje napiše bilo koji registrirani korisnik trgovine, a prije konačne objave prodavatelj ih pregledava. Prodavatelj usluge neće objavljivati mišljenja ili priloge koji su na bilo koji način uvredljivi, opsceni ili po mišljenju prodavatelja usluge ne nude pogodnosti drugim korisnicima i posjetiteljima.
Podnošenjem mišljenja ili komentara korisnik/kupac se izričito slaže s uvjetima korištenja i omogućuje prodavatelju roba/usluga da dio ili cijeli tekst objavi u svim elektroničkim i drugim medijima. Prodavatelj ima pravo koristiti sadržaj na neodređeno vrijeme i u bilo koju svrhu koja je u poslovnom interesu prodavatelja roba/usluga, uključujući objavljivanje u oglasima ili drugim marketinškim komunikacijama. Istodobno, autor mišljenja izjavljuje i jamči da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava za napisana mišljenja i komentare te da ta prava prenosi neisključivo i na neodređeno vrijeme na prodavatelja.
Briga o djeci
Reklamne poruke bit će jasno vidljive (uzimajući u obzir dob) i jasno odvojene od igara i natjecanja. Svaka komunikacija usmjerena na djecu bit će primjerena njihovoj dobi i neće iskorištavati dječje povjerenje, nedostatak iskustva ili osjećaj odanosti.
Prodavatelj ne može prihvatiti narudžbu nekoga za koga zna ili za koga sumnja da je dijete bez izričitog dopuštenja roditelja ili skrbnika.
Prodavatelj ne može prihvatiti nikakve osobne podatke koji se tiču djece bez izričitog dopuštenja njihovih roditelja ili skrbnika. Prodavatelj usluga također ne smije otkriti podatke dobivene od djece trećoj strani, osim roditeljima ili skrbnicima.
Prodavatelj ne smije nuditi besplatan pristup proizvodima ili uslugama koji su štetni za djecu.
Izjava o odricanju odgovornosti
Prodavatelj čini sve napore kako bi osigurao ažurnost i točnost podataka objavljenih na njegovim stranicama. Ipak, karakteristike predmeta, vrijeme isporuke ili cijena mogu se promijeniti tako brzo da prodavatelj usluga ne uspije ispraviti podatke na svim Internet mjestima. U tom će slučaju prodavatelj obavijestiti kupca o promjenama i omogućiti mu povlačenje narudžbe ili zamjenu naručenog predmeta.
Prodavatelj nije odgovoran za sadržaj mišljenja o člancima koje su napisali posjetitelji. Prije objavljivanja prodavatelj mišljenja pregledava i odbija one koji sadrže očite neistine, obmanjuju ili vrijeđaju. Prodavatelj nije odgovoran za informacije u mišljenjima i odriče se bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz informacija u mišljenjima.
Prodavatelj ima mogućnost odustati od ugovora s kupcem samo ako se utvrdi očita pogreška. Očita pogreška definira se kao bitno obilježje predmeta i sve pogreške koje se smatraju presudnima prema običajima trgovine ili namjeri kupaca i koje prodavatelj u slučaju saznanja ne bi potvrdio ili zaključio ugovor. To također uključuje očite pogreške u cijeni.
Što je očita pogreška?
-
proizvod nema svojstva potrebna za njegovu uobičajenu uporabu ili stavljanje u promet;
-
proizvod nema svojstva potrebna za specifičnu uporabu za koju ga kupac kupuje, ali koja su prodavaču bila poznata ili su mu trebala biti poznata;
-
proizvod nema svojstva i značajke koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane;
-
prodavatelj je isporučio proizvod koji se ne podudara s uzorkom ili modelom, osim ako uzorak ili model nisu prikazani samo u svrhu obavijesti.
Kako se provjerava prikladnost proizvoda?
Provjerava se s drugim, besprijekornim proizvodom iste vrste, kao i s izjavama proizvođača ili izjavama na samom proizvodu.
Ovi se opći uvjeti primjenjuju u trenutku naručivanja putem interneta.
Prigovori i sporovi
Prodavatelj se pridržava važećeg Zakona o zaštiti potrošača. Prodavatelj čini sve napore kako bi uspostavio učinkovit sustav za rješavanje pritužbi i odredio osobu s kojom, u slučaju problema, kupac može kontaktirati telefonom ili e-poštom. Prigovor se podnosi putem e-adrese info@singa-h.hr. Žalbeni postupak je povjerljiv.
U slučaju spora između kupca i prodavatelja moguće je podnijeti prijavu Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.
Postupak pred sudovima časti provodi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilniku Suda časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori, kojima se propisuje da su članovi vijeća tih sudova, osim nezavisnih pravnih stručnjaka i predstavnika trgovaca, i predstavnici potrošača.
Mirenje pri centrima za mirenje provodi se sukladno odredbama Zakona o mirenju, te sukladno Pravilniku o mirenju centra za mirenje.
Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača donijet će odluke o troškovima u postupcima pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Hrvatske obrtničke komore.
Prava iz jamstva ne utječu na ostala prava koja kupcu pripadaju po drugim pravnim osnovama.
Prodavatelj je svjestan da je osnovna značajka potrošačkog spora, barem što se tiče sudske nagodbe, njegov nerazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova nastalih u rješavanju samog spora. To je ujedno i glavna prepreka da kupac ne pokrene spor na sudu. Stoga prodavatelj nastoji najbolje što može riješiti sve sporove izvansudski.
Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova
Tvrtka Singa H d.o.o. u skladu sa zakonskim normama, ne priznaje nijednog pružatelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkih sporova koje bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.
U slučaju spora između kupca i prodavatelja moguće je podnijeti prijavu Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.
Postupak pred sudovima časti provodi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilniku Suda časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori, kojima se propisuje da su članovi vijeća tih sudova, osim nezavisnih pravnih stručnjaka i predstavnika trgovaca, i predstavnici potrošača.
Mirenje pri centrima za mirenje provodi se sukladno odredbama Zakona o mirenju, te sukladno Pravilniku o mirenju centra za mirenje.
Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača donijet će odluke o troškovima u postupcima pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Hrvatske obrtničke komore.
Prava iz jamstva ne utječu na ostala prava koja kupcu pripadaju po drugim pravnim osnovama.
Tvrtka Singa H d.o.o. kao dobavljač roba i usluga koji se bave internetskom trgovinom na teritoriju Republike Hrvatske na svojoj web stranici objavljuje elektroničku poveznicu na mrežnu platformu Europske komisije za rješavanje potrošačkih sporova. Platforma Europske komisije za rješavanje sporova preko interneta omogućava rješavanje sporova vezanih uz kupnju, kako u tuzemstvu tako i u inozemstvu.
Pristup platformi: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Trgovac trenutno ne sudjeluje predmetnim postupcima za online rješavanje potrošačkih sporova.
Autorska prava
Sva prava pridržana. Sadržaj na web mjestu može sadržavati materijal čija autorska prava također mogu biti vlasništvo trećih strana koje zastupa prodavatelj. Stoga je svaki prijenos informacija s web stranica dopušten samo uz pismenu suglasnost vlasnika.
Zadržavamo pravo promjene uvjeta bez prethodne najave.